8 Mart 2015 Pazar

GRİNİN 50 TONU + ISSIZ ADAM = ISSIZ GRİ HASTALIĞI!

 2008 yılında hayatımıza giren ve şurada incelediğim Issız Adam filminin etkilerinden yeni yeni kurtulmuştuk ki, şimdi de Grinin 50 Tonu adı verilen filmle kafalarımız bir kez daha karıştı. Yurdumun dört bir yanında Issız Gri rahatsızlığına yakalanan kadın ve erkeklerin ibret verici öyküleri bir yana, acilen duruma el koymam gerektiğini hissederek ufak bir araştırmaya giriştim...

Hastalığın Belirtileri:

  • Yurdum erkekleri tarafından bürünmesi son derece kolay bir karakter olan Issız Adam, maalesef ki Grinin 50 Tonu filminde söz konusu olan Christian Grey karakterinin üzerine evrilememektedir. Bu da iki karakter arasında bocalayan yurdum erkeğini bir çeşit bunalıma sokarak Issız Gri hastalığını ortaya çıkarmıştır. Bu durumu yaşayan erkek için artık hayat eskisi gibi değildir. Çünkü ne yapması gerektiğini kestiremez hale gelir. Issız Adam gibi dişisini yatağa atana kadar kur mu yapacak, yoksa Christian Grey gibi ''ben sevişmem, sertçe beceririm!'' deyip kırbacına mı sarılacak? İşte böylesi bir ikilem oluşur ortada...
  • Issız Gri hastalığı sadece erkeklerde görülmez. Maalesef Christian Grey hayali kuran yurdum kadınlarında da Issız Gri görülmektedir. Issız Gri hastalığına yakalanan kadınların filmdeki Anastasia karakterinin yaptığı dudak ısırma hareketinin bolca tekrarlandığı görülebilir. Ayrıca konuşurken kekeleme, cümleleri yarım bırakma ve devamlı bir şaşkınlık hali oluşabilir.

Tedavi Süreci:

Issız Gri hastalığı asla hafife alınmamalıdır. Önemsenmemesi ve tıbbi müdahale yapılmaması halinde kalıcı hasarlara sebebiyet verebilir. Bu nedenle eğer Issız Gri hastalığına yakalandığınızı düşünüyorsanız ya da bir yakınınızdan şüpheleniyorsanız, mutlaka aile hekiminize başvurun ve aşağıdaki tedavi sürecini izlemeye özen gösterin!
  • 1.Aşama: 
Issız Gri hastası dişinin Grinin 50 Tonu kitaplarından ve filminden mahrum bırakılması gerekmektedir. Bu safhada hastanın saldırganlaşabileceğini unutmayın. Dudağını ısırmasını önlemek için bebek dişliği alın. 

Issız Gri hastası erkeğin tedavi süresince farklı karakterlere büründüğünü görebilirsiniz. Bu nedenle yakınında asla kırbaç, kelepçe, kravat ve kemer bulundurmayın. Fetiş imgelerine ulaşamayan Issız Gri erkeği bir anda değişerek Issız Adam olabilir. Asla kanmayın! Hatta ''Ada, ben ayrılmak istiyorum!'' tiradını ardı ardına canlandırmaya başlayarak bir çeşit krize bile girebilir. Böylesi anlarsa lütfen metanetinizi koruyun...

  • 2.Aşama:
Issız Gri hastası dişisel varlık tüm önlemlere rağmen ''Döv beni Recep! Parçala beni Recep!'' modundaysa ona istediğini verin! Evet! Ona hayatın kitaplardaki gibi olmadığını, gerçek BDSM ilişkinin bu olmadığını öğretin. Emin olun ki ilk kırbacı yedikten sonra kendine gelecektir.

Issız Gri hastası erkeğe son çare olarak gerçekleri anlatın. Aylık maaşla çalıştığı bir işi olduğunu, asla Christian Grey gibi zengin olamayacağını, bu ülkede her Allah'ın günü dayak yiyen kadınların zaten mazoşistin kralı haline geldiğini, yani elindekilerin bizim hatunlara pek sökmeyeceğini (gerçek mazoşistleri ayrı tutuyorum) anlatın. Zaten hevesi kaçacaktır. 

4 yorum:

  1. Çok güldüm yaa :)) bir rivayete göre grinin elli tonu en çok bayanlar tarafından izlenmiş. Ben izlemedim ama merak etmiyor da değilim. Kitaplarını da okumadığım için ne varmış bunda bu kadar yaa modundayım. En azından şimdilik izlememekte kararlıyım.
    değerlendirmeni çok sevdim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. @Dördüncü Tekil Şahıs yorumun için teşekkür ederim :) Ben de kitabı okumadım, ancak dün akşam filmini internet üzerinden izledim. Eğer sana bir şey vermeyecek bir film arıyorsan izleyebilirsin. :)

    YanıtlaSil
  3. sesli güldürdün.kıyaslama fena olmamış :)

    YanıtlaSil
  4. @Onur teşekkürler. :) sesli güldürmeyi başardıysam eğer, ''mission completed'' moduna girebilirim. :)

    YanıtlaSil