21 Haziran 2014 Cumartesi

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:40)

Merhaba.

  • ''Burası cehennem. Bak tam da burası işte. Gösteriyorum bak... Aha tam da şurası...'' (bu sefer de anlatamadı)
  • Geçen gün oturup ufak bir hesap yaptım. Şimdi ben işi gücü bırakıp lobicilik işine girsem, çok daha fazla para kazanırım bence. Ya da merdiven altında nifak tohumu ekiciliği yapsam... Olamaz mı yani? Ortak olmak isteyen varsa yorum bıraksın. 
  • ''Çocukları vakumlu pompa gibi öpen teyze'' diye bir canlı var. Sevgilerini öptüğü çocuğun yanağını gölete benzeterek göstermeye çalışan bu teyzeler, ruh sağlığı bozuk bireylerin meydana gelmesinin yegane sebebidir. Özellikle o öpücüğü vermek için yaklaştığı sırada zamanın durduğu, adeta slow motion anların yaşandığı ve öpücüğün o tok ''şlaaapppsss'' sesi asla unutulmaz... 
  • Bir kaplumbağa tarafından kovalanıp ısırılmamın üzerinden yaklaşık olarak 20 sene geçti...
  • Fakat olayı merak ettin değil mi? Hemen anlatıyorum... Bizim mahallede Balaban amca vardı eskiden. Kendisi muhabbet kuşu, civciv, kaplumbağa ve balık satardı. Ben de her gün dükkanına giderdim. İşte o ziyaretlerin birinde bir kaplumbağa verdi elimde. Ama nasıl tipsiz, nasıl çirkin bir şey... Kaplumbağayı yere bıraktığım anda hayvan beni delicesine kovalamaya başladı. Kendi türüne ihanet edercesine, masallarda anlatılan tavşan ile kaplumbağa hikayesine gider yaparcasına kovaladı beni... Parmağımla iteleyim derken de o talihsiz olay meydana geldi... Evet, bir kaplumbağa tarafından kovalandım ve ısırıldım! 
  • Deniz kenarında çukur kazmaktan çok hoşlanırım. Amaçsızca, kilometrelerce çukurlar kazıyorum her seferinde. İşte bu maden çalışmalarımın birinde, başıma gene vahim bir olay geldi. Çünkü bu sefer de kızgın bir yengeç tarafından kıstırılarak dayak yemiş oldum.
  • Sanırım hayvanlar aleminden en fazla dayak yiyen insan benim. :( 
  • Fakat bir insanla giriştiğim kavgaları asla kaybetmem! Öyle de çirkef, pis bir yanım var. 
  • Yazı bitti. 

2 yorum:

  1. Kaplumbağa tarafından kovalanmak :))

    YanıtlaSil
  2. @UzunLafınKısası: evet ama kendisi türünün tek örneğiydi :(

    YanıtlaSil