8 Nisan 2014 Salı

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:38)

Merhaba.

  • Mavi başörtüsü ve nefis Anadolu şivesi ile Tehlikeli Oyunlar'ı okuduğunu anlatan ve pazar sabahı tadındaki sohbeti ile iş çıkışı bindiğim otobüsü şenlendiren şirin mi şirin bir teyze tanıdım geçenlerde. O Hikmet Benol'a yazık oldu diyerek üzülürken, onu unutmamak için telefonumun taslaklar kısmına bir kaç cümle yazdığımı anlamadı bile. 
  • Edebiyat sohbetimizin ortasında kaynana ile yaşamanın zorluklarından bahsetmeye başladı aniden. Konuya nasıl giriş yaptığımızı asla anlayamadım. Umarım yeniden karşılaşırız.
  • Öyle aşırı bir demokrasi hakim ki ülkeye, insan aşırı demokrasiden çıldıracak gibi oluyor. Böyle kafalar bi'milyon (!)
  • Beynimi yıllık izne çıkarmak istiyorum.
  • Game of Thrones başladı! (-İşte yine geldi tipini sevdiklerim!)
  • Yukarıdaki haberin bünyem üzerindeki etkilerini abartıp telefonda dizi müziğini mırıldanıp türlü şirinlikler yapmışlığım bile var. (dııııı-dııııı-dıdıdındııııııı-dıdın-dındıdınnn-)
  • South Park'ın o pek sevdiğim ''Kyle's mom a stupid bitch'' şarkısını da telefonda bağıra çağıra söylemişliğim vardır mesela.
  • Ne zaman ki ''Rains of Castamere'' şarkısını duyuyorum, işte o zaman sırtımı yaslayacak duvar aramaya başlıyorum biriciklerim. Biri ''Lannister'ların selamı var'' diyerekten boğazımı kesecek zannediyorum. Hayır yani taht üzerinde herhangi bir hak iddiası içinde de değilim. Az biraz yancılık yaptığım doğrudur ama yeri gelirse Khaleesi'yi bile satarım yani. Zaten ejderhalarına söz geçiremeyen Khaleesi'yi ben ne yapayım? Giderim Kings Landing'e hiç olmazsa Sansa'ya göz kulak olurum. Veya hiç olmadı Arya'yı Jon Snow'a falan götürürüm. Neden şimdi bu öfke? Neden bu nefret?
  • George R. R. Martin neden beni de olaya katmıyor ki? Bence taht oyunlarında kilit bir öneme sahip olabilirdim. Gerçi aynı yüzsüzlüğü J. R. R. Tolkien için de yapmıştım. Yüzüklerin Efendisi'nde kardeşliğe beni de katabilirdi. Veya ne bileyim, J. K. Rowling'de aynı şekilde Harry Potter'da bana bir yer verebilirdi. Saksı değilim ben!
  • Yazı bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder