6 Eylül 2013 Cuma

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:29)

  • Spartacus'un, Gannicus'un, Crixus'un, Ned Stark, Robb Stark ve hatta Bihter Ziyagil'in öldüğü bir dünyada Arka Sokaklar ekibinin Rıza Babasının hala yaşıyor olması... Zalım dünya! :(
  • ''Dizayn'' ve ''tasarım'' kelimelerini aynı cümle içinde kullanan insanları kınıyorum!
  • Ped reklamlarında oynayan kız mutluluğu diye bir şey var. Böyle çılgın danslar, kahkaha atan tipler falan var bu reklamlarda. Sanırsın ki Flash TV çekimindeyiz. Hayır yani hani sen regl sancısı çekiyordun kızım?!
  • Geyikli taytlarınız, o çirkin koyun ayağına benzeyen ugg ayakkabılarınız hazır mı? O halde ''winter is coming''.
  • ''Evim Şahane'' diye bir program var. Böyle milletin evini, odasını falan dizayn ediyorlar. Neyse işte, orada bir ''mimarımız son dokunuşlarını yapıyor'' klişesi var. Bu mimar abimiz de son dokunuşlarını hep mum yakarak tamamlıyor. Bunu görünce tabii ben mimarlığı mum yakma sanatı olarak algılıyorum. Lütfen kimse beni suçlamasın!
  • ''Yılmazı meseneden silecesin'' kızları şimdilerde ''Yılmazı skype'dan, facebook'dan, twitter'dan, tumblr'dan silecesin'' diye çemkiriyorlar. Tabii ben üzülüyorum.
  • Bazı insanlar şeffaf sütyen askılarında bulunan zevksiz boncuklar gibiler. Manasızlar. Gereksizler.
  • Sevgili Plüton, gönlümüzde halen en kral gezegen sensin.
  • Dünyada sarı çiçeğe soru soran tek ülke biziz.
  • O kadar duyarlı (!) sanatçılarımız var ki, ne tecavüzler için konuşuyorlar, ne ülkedeki kaos ortamından bahsediyorlar, ne de ölenler hakkında konuşuyorlar... Aman sen konuşma duyarlı (!) sanatçı, ekstrandan olursun!
  • Yazı bitti bebeğim.

6 yorum:

  1. "Dünya'da sarı çiçeğe soru soran tek ülkeyiz" :)))
    Bi taneyiz biz :P

    YanıtlaSil
  2. bugün geyikli mont giyen apaçi ergeni gördüm bende :) ve dedimki kendime, bak atakan hem kış geldi, hem geyikler göründü yakında ugegeler de görünecek dedim bu dedim nebiçim hava, duş perdesi gibi hava mı olurmuş ulen dedim..

    ve son dokunuş yapıyorum siper alın :)
    burası soğuk, soğuk odalar..
    yoksun neye yarar, örtünsem kat kat yorganla raman.. :))

    YanıtlaSil
  3. güzel bir son dokunuştu :))

    YanıtlaSil
  4. son dokunuşla birlikte Emre Aydın'ın acı mevsiminin de geldiğini hatırlamış olduk :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    111. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil