19 Temmuz 2013 Cuma

BİR TRAVMA SEBEBİ OLARAK RAMAZAN PROGRAMLARI

Merhaba 12 ayımın sultanı okuyucularım.
Gene birbirinden derin bilgilerle dolu bir yazıy.... asfadsfa =)

1-) SAHUR PROGRAMLARI:
  • Muhtelif TV kanallarında sahur vakitlerinde yayınlanan ve teması genellikle ''şimdi sizin aklınız ermez böyle şeylere, o yüzden dinleyin beni'' olan programlara sahur programı adı veriliyor.
  • Fonda ney taksimi çalarken sunucu kişinin ''işte bu arı nasıl oluyor da o peteği kusursuz bir altıgen şekline getiriyor, işte bu güneş hangi güçten ilham alarak her gün aksatmadan üzerimize doğuveriyor, peki ya bu dünya neden yörüngesini şaşırmıyor?'' tarzında sorular sorduktan sonra, ''işte tüm bunların cevabı yok. o yüzden daha yürekten inanmalıyız'' cevabını vermesiyle ben de bir takım ampuller yanıyor!!! Dostum madem bana cevap vermeyeceksin, neden bu kadar uzun cümle kuruyorsun? Zaten gözlerimi açamaz haldeyim, zaten ''acaba yeterince su içtim mi?'' tedirginliği yaşıyorum... LÜTFEN! BAK LÜTFEN BANA BUNU YAPMA!
  • Peki ya programı sunan amcanın sesine verilen eko? Bir kere ne kadar önemli bir şey anlatırsa anlatsın, o ekoyu duyduğum anda ben korkmaya başlıyorum sevdiceklerim.
  • Tam emin değilim ancak zannediyorum ki ''iyi insan nasıl olunur?'' sorusuna cevap verildiği bir dini hikayede verilmek istenen mesaj hikaye içinde o kadar çok eritilmişti ki, kendimi acı çeken deve için üzülürken yakaladım.
  • ''İlmin bittiği yerde iman başlar'' diyen bir hocamızın ''big bang teorisi'' ni anlatmaya başlaması, ve ardından sunucunun ''peki o küçük parçacık nasıl olmuş?'' diye sormasıyla uykulu olan ben bile uyandım yani, gerisini siz düşünün!
2-) İFTAR PROGRAMLARI:
  • İftara bir iki saat kala yayınlanan, çeşitli camilerin bahçelerinde çekilen ve bünyesinde bolca ilahilerin olduğu programlara iftar programı denir sevdiceklerim.
  • Yanık sesiyle minare tepesine çıkıp ezan okuyan Burhan Çaçan görüntüsüne maruz kalmış bir neslin evlatlarıyız biz! Kimse üstümüze gelmemeli bence... :(
  • Program sırasında gösterilen böcek, bitki, şelale, ağaç, arı ve elbette açılıp kapanan gül görüntüleri, iftar programlarının vazgeçilmezleri arasındadır.
  • Bu tip programlara katılan çeşitli ak sakallı ve nur yüzlü amcalar, ''ben artık ahiretimi kurtardım olum. varın gerisini siz düşünün, pis münafıklar.'' alt temalı konuşmalar yaparak moral bozarlar. Veya sadece benim moralim bozuluyor. Böyle gözlerimin önünden lavları fokurdayan ırmaklar akıyor adeta...
  • Bir iftar programcısı klasiği olarak: NİHAT HATİPOĞLU... :( Kendisi için yazdığım yazı için tık tık yapınız. :)
  • Eğer yukarıdaki linke tıklamadıysan, Nihat Hatipoğlu'nu okumadıysan sana çok darılırım bilmiş ol.







   Sevgili odasına Justin posteri asan kız,

   Justin senin ülkene geldiğinde sana bir ''hi!'' bile dememişti, unuttun mu o acı günü? :(









SONRADAN EKLENEN NOT: Bugün kardeşimin doğum günü. Kendisi bu blogdan habersiz, -veya ben öyle zannediyorum- 14.yaşına giriyor bugün... :) Doğum günün kutlu olsun kraken. :) Çok yakında suratında çıkması beklenen ergenlik sivilcelerinde pek de yakışıklı olacağını zannetmiyorum ama, gene de seni biraz değil, çok fazla seviyorum bilmiş ol...








2 yorum:

  1. :D iftar ve sahur programı nedir ne değildir iyice kavramış olduk teşekkr ederiz.. Ay o eko var ya sinirimi bozuo benim de vala :)

    not: kardeşine nice mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. yorumun için teşekkür ederim ''bir çeşit ben işte'' =)

    YanıtlaSil