23 Nisan 2013 Salı

SPARTACUS'UN BÜNYEYE ETKİSİ

Merhaba Spartacus'ün ölümüyle evinde helva kavurmuş vefalı okuyucularım.
Son günlerde bir hayli kederliyim.
Artık şatomun loş ışığında klasik müzik dinleyip buzlu bademlerimi hüpletmek bile tat vermez oldu...
Spartacus'un daha 40'ı bile çıkmadı ama benim gözlerim arenanın kumlarını şimdiden arar oldu.
Spartacus'u arenada izlemiş olan efsanevi cıbıl nesle şimdi imrenerek bakıyorum ve aklıma gelenlere çok şaşırıyorum...
  • Mesela mahalle kavgasına Spartacus, Gannicus ve Crixus ile gitmek nasıl olurdu diye düşünüyorum. Bu efsanevi üçlünün adeta birer rondo edasıyla milleti doğradığı anları bir banka oturarak seyretmek... (uu beybi beybi)
Crixus: Sarıyeeeeer!!! Shall we begiiiinnn?
İzleyiciler: Hıaaaaaaa!!! Capua çocuğusun sen Crixus! Şeklin yeter!
(Kavganın ardından...)
Ben: Beyler ellerinize sağlık. Gerçi adamların kafasını uçurmayaydınız iyiydi ama neyse. Bundan böyle kavgada bana da ihtiyaç olursa çekinmeden bir mesaj atın.
  • Spartacusu arenada izlemiş olan efsanevi cıbıl nesle dahil olabilseydim eğer, mutlaka her hafta Spartacus'un kuponuna banko oynardım. Bu yolla zengin olup Pompei seyahatine çıkardım.
  • Peki ya Spartacus, Gannicus ve Crixus ile aynı evde yaşıyor olsaydık?.. Bir kere Crixus'un her ortama uçarak girme gibi bir durumu var sevdiceklerim. Adamı yemeğe çağırsak camı çerçeveyi indirecek. Gannicus ise her daim ''my cock rages on'' modunda olduğundan gerçekten sıkıntılı anlar yaşanabilir. Spartacus'dan ise zarar gelmez. O dava adamı. :)
Spartacus'un Trakyalı olduğu üzerine yayılan söylentiler, onu benim gözümde bir halk kahramanı yaptı. Bu durumda Tatar Ramazan mı, yoksa Spartacus mu sorusu aklıma takıldı elbette...
  • Tatar Ramazan ''Ben Tatar Ramazan! Ben bu oyunu bozarım!'' mottosunu ilke edinmiştir. Spartacus ise ''Kill them all'' diyerekten koskoca Roma'yı silkelemiştir.
  • Tatar Ramazan hapiste yaşardı. Spartacus ise Ludus'da.
  • Spartacus gladyatör olması nedeniyle bahis adamıydı. Tatar Ramazan ise kumara karşıydı.
  • Spartacus kılıç adamıdır. Tatar Ramazan ise bıçak.
  • Spartacus kaslıdır. Tatar Ramazan ise gürbüz ve pos bıyıklı.

Bu durumda seçim yapmanın ne derece zor olduğunun farkında mısınız acaba? :)

Peki ya bünyesine fazladan Spartacus yüklemiş birinin yaşadığı travmatik duruma ne demeli? Gün içerisinde ''i am spartacus!'' diyerekten haykırmalar, ''kill them all'' diyerek uçuşan sineğe dalaşmalar, salata yap diyen anneye ''shall I begin?!'' demeler...

Gerçekten zor. :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder