9 Nisan 2013 Salı

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:23)

Merhaba yaban çakallarım.
Merhaba şimbilliler.
  • Apartmanımıza asılan bir bildiri ile korkunç gerçekle yüzleştim bugün...
''Lütfen asansör camına tükürmekten vazgeçiniz.'' (Apartman görevliniz Sultan Süleyman)
Şimdi ben asansör camlarına tüküren insanların varlığına mı yanayım, yoksa apartman görevlimiz olan abinin adının Sultan Süleyman olmasına mı yanayım?
  • Apartmanımıza asılan bir diğer bildiri:
''Çuvalları hangi dengesiz çaldı? Bu şahsın kim olduğunu tahmin edebiliyorum! Kendisi psikopat ve manyak biri olsa gerek. Yoksa çuval neden çalınsın? Lütfen alınan yere geri koyulsun. Kimseyi rencide etmek istemiyorum.'' (Apartman görevliniz Sultan Süleyman)
  • Sultan Süleyman abinin çok yakında apartmanda Kanuni diye anılacağından şüphem yok sevdiceklerim.
  • Cemal Süreyya’nın da dediği gibi ; ''Küfür bir saldırmama eylemidir.'' Bu yüzden küfür güzeldir.
  • Siz de evdeki o puding tabaklarını sıraya dizip hangisi daha fazlaysa onu alıyorsunuz biliyorum.
  • Kendine "Yaşam Koçu" diyebilen insanın özgüvenine hastayım. Sanki 10 hayat yaşamış, defalarca ölmüş dirilmiş de uzman olmuş haspam!
  • O sana sıcak ve samimi davranır ya, sende yavrum saf hoşlandı sanırsın... İşte bu yüzden ömrüm insanlara ''yani belki de yanlış anlamışsındır. dur bi tart iyice durumunu'' demekle geçiyor. Lütfen sempati ile aşkı karıştırmayınız!
  • Sosyal ağlarda isminin başına TC ekleyen insanlarla dalga geçilmesine anlam veremiyorum. İsminin başına T.C. koymak dalga konusu değildir. Sosyo-psikolojik direniştir, başkaldırıdır.
  • ''Türk kızları çok çirkin yeaaa'' diye höyküren adamın gelişim süreci;
+ Selin senden hoşlanıyorum. Çıkalım mı?
- Hayır!
+ Hande sinemaya gidelim mi?
- Hayır!
+ Ayça numaranı verir misin?
- Telefon kullanmıyorum!
+ Merve fotoğrafta çok güzel çıkmışsın.
- Uff snne be slk!
Sonuç: ''Türk kızları çok çirkin yeaaa'' travması. Yapmayın kızlar. Kendi kendine yalan söyleyip, kendi yalanlarına inanan bir erkek nesli oluşuyor sayenizde!
  • Yazı bitti. Hadi şimdi olabildiğince ''normal'' görünmeye devam edelim. :)


4 yorum:

  1. :) Kim neden asansör camına tükürür ki ? Bu nasıl bir zevktir

    YanıtlaSil
  2. Sultan Süleyman :)))

    YanıtlaSil
  3. ''Lütfen asansör camına tükürmekten vazgeçiniz.''
    Bu cümleyi okuduktan sonra yazının gerisini gülmekten okuyamadım. :D

    YanıtlaSil
  4. yorumlar için teşekkür ediyorum :)
    maalesef numune insanlarla dolu bir apartmanda yaşıyorum ama iyi de malzeme veriyor bana :)

    YanıtlaSil