3 Nisan 2013 Çarşamba

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:12)

Merhaba pembesel yüreklerinde bir gladyatör yatıracak kadar değişken okuyucularım!
  • Takipçi sayım arttıkça kendimi yandaş toplayan biri gibi hissediyorum gerçekten. Ayaklanma çıkartıyım diyorum ama neye ayaklanıcaz onu bilemiyorum. Gerçekten çok zor bir durum içindeyim. Benim Spartacus'dan ne eksiğim var? Yani mutlaka eksiğim vardır ama yüzüme vurmayın rica ediyorum. Burada biz bizeyiz. Ayaklanacak bir konu varsa eğer söyleyin lütfen. Ayaklanalım. Koskoca 73 kişiden bahsediyoruz. Hadi bir de ben, olduk mu sana 74? Vallahi özel tim gibiyiz.
  • Game of Thrones başladı. Hayırlara vesile olmasını, temiz temiz taht oyunları oynanmasını temenni ediyorum. ''Winter is coming''
  • Spartacus'un bitmesine son 2 bölüm kalmış. :( Arkadaş yemin ediyorum içim kan ağlıyor. ''Kill them all'' diyerekten yedim bitirdim kendimi.
  • The Walking Dead 3.sezon finalini yaptı. Son bölümlerde iyice daral getirmişlerdi aslında ama gene de walkers'lar hatrına izlenir.
  • The Vampire Diaries izlerken sinir krizi geçiriyorum. Bu vampire aşık olan kız travması bana saç baş yoldursa da güzel dizi. Kabul ediyorum.
  • 3 aylık iş deneyimim dün sona erdi sevdiceklerim. Tekrardan boş beleş bir insan oldum. Üniversite mezunu işsizler kategorisine selam ederim.
  • Bu arada ''işten ayrılmak'' çok zor oluyormuş. Şahsen ben bir ara ''sorun sizde değil bende'' diyeceğimden korktum. Çok ciddiye almışsam demek ki...
  • KPSS diye bir gerçek var. Neden olmasın?
  • Leyla ile Mecnun iyi ki var. Bu arada bir de Leyla the Band diye AT gibi bir grup kurmuşlar. Etrafta prog rock, grunge yapıyoruz diye dolanan gruplar görsün de bir şeyler kapsınlar… :)
  • Kafamın içinde AT'lar harlem shake yapıyor son günlerde.
  • Boğazlığı kazağı çıkarmakta zorlandığım anlarda boğularak öleceğimden korktuğum doğrudur.
  • Ben göğsüne ağrı girince kalp krizi geçireceğini zanneden bir insanım. Nasıl kötü biri olabilirim ki?
  • Arada bir kendimi incitiyorum. Hala hissedebiliyor muyum diye...
  • Bu sene kimse bana 1 Nisan şakası yapmadı. Demek ki çevremi iyi seçmişim. Aferin bana.
  • Yazı bitti. Şarkıyı dinlemeden çıkarsan darılırım.

2 yorum:

  1. ayaklanma değilde gruplara ayrılıp lazer savaşı yapalım :D

    the vampire diaries çok bozdu ikinci sezondan sonra bakmadım..

    eğer izlemediysen black mirror ölmeden önce mutlaka bir doz alınmalı..

    ATlı günler dilerim efenim.. saygılar..

    YanıtlaSil
  2. lazer savaşı da olur :) evet, evet o da olur :)
    bu arada black mirror'u henüz izlemedim ama izliycem :)
    AT lı günler dilerim efenim :)

    YanıtlaSil