29 Nisan 2013 Pazartesi

1 YILDIR BU BLOGDA NELER OLUYOR?

Merhaba seçilmiş insanlar kalabalığı.
Merhaba Plütonun yörüngesinden ayrılmayan iyi niyetli insanlar.
Merhaba hepsi birer dünya tatlısı olan okuyucularım.
Bugün kendini bulunmaz Hint kumaşı zanneden, ve pardon ama zaten bulunmaz Hint kumaşı olan bloğumun 1. yılı...
Yani AmaçsızÇocukTribi 1 yaşında. :)
Bugün güzel yurdumun her köşesinde ve yavru vatan Kıbrıs'ta çeşitli etkinliklerle kutlamalar yapılacak. Üniversite kürsülerinde bloğumun yazıları okunacak. Ve... asdfadsfaa =) TAMAM ABARTTIM. :)
İşte bloğuma dair birkaç istatistik:
  • Yeryüzünün sistemini bozacak kadar asi olan 76+1 kişilik bir topluluğuz şuan.
  • 1 sene içinde 11.390 adet sayfa görüntülemesi olmuş.
  • 88 adet yazı yayınlamışım.
  • Beyaz Rusya, Ukrayna, Rusya, ABD, Almanya ve Azerbaycan'dan da gelen sayfa görüntülemeleri olmuş. Yani ben dünya tarafından kabul gördüğümü biliyordum zaten. (!)
  • Yönetmenlerin korkulu rüyası olan Popüler Kültür Çöplüğü Film Kuşağı Serisi , kendinden başka her şeye karşı fazlasıyla duyarlı olan beynimin koridorlarına takılanlardan oluşan Bir O Yana - Bir Bu Yana Serisi , yazarken fazlasıyla eğlendiğim Tespitsel Şeyler ile Travmatik Durumlar , ve elbette bloğumun vazgeçilmezi olan Toplu Taşıma Araçları Serisi en fazla görüntüleme alan yazılarımın olduğu kategoriler.
  • Yukarıdaki maddeyi yazarken o kadar çok zorlandım ki... :(

Bu blog da her şey şöyle yazmamla başladı:

''Evrenin işleyişi bakımından bir böcekten farkımız yok, fakat kendimize ‘postmodern’ masallar anlatma konusunda fazlasıyla ustayız. İşte bende kendisine bol bol ‘masal’ anlatan bir kozmik insan olarak, kendimce bir blog hesabı açtım. Esasında bir amacım yok, fakat ben geçerken sadece ‘merhaba’ demek istedim…''
 
Bir süre sonra da şunu ekledim:
 
''Sizin renk dedikleriniz; ışığın yansımasından, yani varsayımdan ötesi değil. Gerçek renkler, benim en büyük düşüm. Tanrı'nın yaptığı ufak bir eşşek şakasıyım ayrıca... Buraya saçmalık derecesinde kişisel bir kaç şey zırvalayıp kafanızı şişireceğim de, ondan açıklama ihtiyacı hissettim. =) ''

Şimdi de şunu ekliyorum:

''Olaylar yanımızdan kalabalıklar gibi akıp geçer ve her birinin çehresi tek bir anlığına takılır beynimize. Başkalarının ''aman sen de!'' dediği şeyler, buraya yazıldıklarında eğer birilerini gülümsetiyorsa mutluluk biraz da ''aman sen de!'' olmakta yatıyor demektir. Normal değil, anormal olmanızı diliyorum bu yüzden. :) ''



3 yorum:

  1. enee aynı ay doğmuş bloglarmız, ama benimki iki yaşında ablası :)

    Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. ben seni yirim yirim :D

    favorilerimdensin, hep de öyle kalacaksın arım balım peteğim!!!

    nice yaşlara muahhh :*

    YanıtlaSil
  3. @Atakan abisi teşekkür ederiz :) benimki malum daha yeni yeni yürüyor ama seninkini beğenerek izliyoruz :))

    @Supercellma bloğumun ilk takipçilerindensin :) yerin ayrı :) çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil