16 Mart 2013 Cumartesi

BİR KOMEDİ FİLMİ: ''EVİM SENSİN'' (!)

Merhaba her birini 3 evetle uğurladığım okuyucularım.
Sinema dünyasını kasıp kavuran bir ''Popüler Kültür Çöplüğü Film Kuşağı'' yazısına daha hoşgeldiniz. Otopsi masamızda bu kez başrollerini Özcan Deniz ve Fahriye Evcen' in paylaştığı ''Evim Sensin'' filmi var...
  • ''A moment to remember'' filminin başarısız bir parodisi olan ''Evim Sensin'' filminin yönetmeni Özcan Deniz... Özcan Deniz ''a moment to remember'' dan o kadar çok etkilenmiş olmalı ki, (-bakınız uyarlama dahi diyemiyorum-) filmin aynısını kopyalayıvermiş.
  • Hafızasını kaybeden Leyla ile hiç evi olmamış, yetimhanede büyümüş İskender'in hüzünlü aşk hikayesi anlatılıyor.
  • Leyla (Fahriye Evcen) film boyunca o kadar çok kikirdiyor ve ergenleşiyor ki bir süre sonra ''ölü taklidi yaparsak acaba susar mı?'' moduna giriyorsunuz.
  • İskender (Özcan Deniz) ise bir marangoz olarak fazlasıyla ''action man'' havasındaydı. Arkadaşım sen marangozsun! 4x4 arabaya binemezsin! Hadi bindin diyelim, o zaman neden akşamları kuru ekmek yiyorsun? Ayrıca trafiğin ortasında arabandan güneş gözlüklerini çıkartıp inemezsin! ''İş nerde?'' diye gizemli sorular soramazsın! Tamam sakinim.
  • Esas kızımız hastalığını herkesten saklıyordu. Ayrıca Özcan Deniz'in bir bıçaklanma sahnesi vardı. Bıçak tertemizdi fakat Özcancığım hızla kan kaybediyordu.
  • Özcan Deniz'e kim ''ay çok karizmatiksin brooo'' dediyse yemin ederim kendisini ıslak odunlarla dövmek istiyorum!
  • Özcan Deniz'in kendi küçüklüğnü arabasıyla ezdiği sahnede güldüm. Evet, umarsızca güldüm! Sanırsın supernatural izliyoruz!
  • Esas kız filmin sonunda ölüyor. Evet bildiniz! Fakir ama gururlu genç ile iş adamının kızının aşkı sanki yeterince klişe değilmiş gibi bir de buna kızın rahatsızlığına çare bulunamaması ekleniyor... Al sana kötü film işte.
  • Filmde ağlamayan hiçbir karakter kalmadı. Öyle bir şey ki, bir süre sonra filmi izlerken gülen ben bile kanser hücresi üretmeye başladım. Ajitasyonda dorukları gördüm diyebilirim.
  • Bu filmin afişini ve müziklerini facebook hesaplarında paylaşıp ''ayyy kızlaaaarrr hadi gideliiiiiimm'' diyen kişileri gördüm ben. Beni asıl bu ağlattı. :(
  • Son söz: ''TAM BİR KEZBAN FİLMİYDİ!!!!1111!!!!''

4 yorum:

  1. Deme öyle ya.. adam hevesini alsın.. biraz oynayıp bırakır herhalde :)

    Sonuçta şarkı söylemesinden iyi mi peki.. o konuda ne dersin :)

    YanıtlaSil
  2. Bence hepimiz gözlerimizi kapatıp geçmesini beklemeliyiz. :) Yarın öbür gün bu tiplerin diğer ekürileri de film çeker diye korkuyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Ya bende yeni izledimde herkes çok ağladığından bahsediyordu öncesinde.İdrak edemedim aynı filmimi izledik diye.O neydi ya öyle.

    YanıtlaSil
  4. bu filme ağlanır aslında bir kum tanesi :) hani bence verilen paraya ağlanır yani :)

    YanıtlaSil