21 Aralık 2012 Cuma

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:17)


Merhaba tam bağımsız ruh hastaları kıvamında olan okuyucularım. Hoşgeldiniz. Oo sen de hoşgeldin kıyamet, hoşgeldin bunlara inanan ergenler, oo siz de hoşgeldiniz Şirince'ye giden coşkulu kalabalık... :) Korkmayın dalga geçmiyorum. Çekirdek tabağının dibinde kabuğu soyulmuş çekirdek görüp mutlu olan insanım ben. Benden zarar gelmez ki... :)
  • Mayalarla hiçbir kişisel sorunum yok sevgili okuyucularım. Hatta birçok Maya arkadaşımın olduğu da doğrudur. Ancak bu durum, Maya'ların tarihin en büyük yalancıları olduğu gerçeğini değiştirmez öyle değil mi?
  • Türkiye'den önce yeni güne giren ülkelerden biri olan Yeni Zelanda'da saat 12 yi geçince bende bir huzur, bir mutluluk ki sormayın... Hemen geçtim klavyenin başına çılgın atmaya başladım. He ama ya tersi olsaydı? Ya Mayalar haklı çıksaydı? İşte o zaman yüzünüze bakacak cesaretim olmazdı...
  • Dünden beri İstanbul'a o kadar çok kar yağdı ki Eskimo muyum, Norveçli balıkçı mıyım, kutup ayısı mıyım, yoksa AT mıyım şaşırdım...
  • Biz Türkler ''Kimoo?'' sorusuna verilen standart ''been" cevabının ses analizini yapıp, kişinin kim olduğunu anlayabilen eşsiz bir gene sahibiz.
  • Saçını Rihanna gibi kestirmek isterken emekli tarih hocası teyzeye dönen kızlar görüyorum etrafta, ne bileyim üzülüyorum. :(
  • Faruk K. '‘honki ponki toni nok, çalona bimbo bori rok, çiki çiki şayne tiki tak tok’' şarkısını yazarken hangi ruh halindeydi acaba ?
  • Faruk K. bir zamanlar soyadındaki ''K'' yı noter huzurunda satmaya kalktıydı hatırladınız mı? Biz bunları atlatmış, bunlara tanık olmuş bir jenerasyonuz işte.
  • Televizyonda "haydi çocuklar yatağa :) iyi uykular :)" yazısını görünce yatmaya giden çocuk varsa eğer kendisini tanımak isterim.
  • Kelebek etkisinin bilimsel adı determinist kaos muş...
  • Yukarıdaki maddeyi okuyunca şaşırdın değil mi? İlk kez bu blogda bir bilgiyle karşılaştın çünkü. Bu arada 'kelebek etkisi' ney lan?!
  • ''Tuvalet terliği'' , ''Kulpu kırık çaydanlık'' ve ''Delik çorap'' kadar insanı düşüren bir şey var mı acaba?
  • Yazı bitti. Hadi şimdi dağılıp sıkıcı hayatlarımıza geri dönelim sevgili okuyucu.
--------------------
Seni içimde saklayasım geliyor adam, anlayabiliyor musun? Ben seni çok seviyorum. Görebiliyor musun?..
--------------------

3 yorum:

  1. O değilde canım yazının sonunda sevilen adam olmak istedi...

    Ben iyiyim :) merak etme :D

    YanıtlaSil
  2. bu günü yeni milat kabul edelim yarın ayın biri olsun.. mayaların kaldığı yerden devam edelim yeni takvim yapalım bence :)
    haydi yatağa, iyi uykular :))

    YanıtlaSil
  3. @ Pembe Deniz yorum için teşekkürler :) iyisin elbette, iyisin :)

    @ Atakan bence biz de tıpkı Mayalar gibi sonu olan takvim yapıp bizden sonrakilere goygoy yapmalıyız :) hatta kehanet olayını abartıp tüm galaksiye korku salmalıyız :)

    YanıtlaSil