6 Aralık 2012 Perşembe

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:16)

Merhaba her defasında kapattığı köşeden golü yiyen kaleci şaşkınlığında olan okuyucularım.
  • Bu havada dışarda hüzünlü bir insan görürseniz, gidin ve teselli edin. Kesin dövmelidir o. "Olsun be, yaza yine gösterirsin" diyin.
  • Türkiye'de son 3 ayda 40 milyar sms atılmış. Nereye gidiyor lan bu sms'ler bana 4 tane bile gelmedi. Yazıklar olsun size .
  • "Anan var midur? Baban var midur?" diyor türküde. Yani açıkça piç misin diye soruyor. Ama kibarca...
  • Tarkan o kadar kibar ki, “sen bir ayısın” demiyor, “mevsimlere göre uyuyup uyanmışsın” diyor.
  • Esmerlikten sarışınlığa terfi eden kızlar; lütfen dip boyalarınızı aksatmayın. Zira İstanbulspor defans oyuncusu gibi dolaşmaya gerek yok. Ayrıca o kapkara kaşlarınızı da bir zahmet saç renginize boyatmayı unutmayın olur mu? Bir de o bıyıklar alınsın lütfen. Bir de... Neyse ya.
  • Sevdiğiniz biriyle sohbet etmek bu ülkenin en etkili tedavi yöntemidir.
  • Her ''cenaze dolayısıyla kapalıyız'' yazısının altına ''başınız sağolsun'' yazan biri vardır elbet.
  • Bu arada Teoman müziğe geri döndü.
  • Yukarıdaki maddeyi okudukça mutlu oluyorum.
  • Biri ne zaman karşıma geçip ''hayat bazen...'' ile başlayan cümle kursa, ben o an sağır oluyorum. Anlıyorum çünkü o boşluğun yerine bir klişe gelecek. Açacak sonra klişemetreyi, vuracak klişenin dibine...
  • Ayırmayı becerdiğiniz ''de/da'' eklerinizden öperim. Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder