27 Aralık 2012 Perşembe

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:10)


2013'E AÇIK MESAJ ŞEYSİ... =)

Merhaba gönül tellerimi titreten blog dostları.
Böyle girsem ya bloğa mesela. Ama olmadı değil mi? Samimiyetsiz gibi. Ama inanın siz gelmeseydiniz ben sizin bloğunuza gelicektim ziyarete. İşler güçler nasıl? Annengiller, babangiller, Bülent Ortaçgiller iyiler mi? Iyy iğrençleştim tamam... :)

2012 yılının son yazısında diğer blogger'lar gibi ''wish list'' neyin yazayım dedim. 2013'e açık mesaj yani...

Sevgili 2013,
Berbat hayatlarımıza hoşgeldin. Milyonlarca insan daha şimdiden senden birşeyler dilemeye başladığına göre durumun ne kadar vahim olduğunu çoktan anlamışsındır diye düşünüyorum... Ben de çok farklı durumda değilim aslında. Sadece yazıya girerken seni anlıyormuş gibi davranıp sempatini kazanmak istemiştim. Eğer başarılı olduysam -ki bu taktik genelde işime yaramıştır- devam edebilirim...
Şimdi karşına geçip 2012'nin dedikodusunu yapacak değilim ama bir zahmet şu isteklerime kulak verirsen seni ondan daha çok seveceğime dair söz verebilirim... (:
  • En etkili uyuşturucunun ''mutluluk'' olduğuna inanan biri olarak, herkese ayarsızca mutluluk vermeni rica ediyorum.
  • Sağlık ve huzur ikilisinden de bolca lütfen... :)
  • Dünya'ya barış istiyorum... Biliyorum bu çok zor ama artık insanların daha fazla ölüme ve açlığa değil, barışa ihtiyaçları var sahiden. Anlaştık mı?
  • Her insanın korkulu rüyası olan ''Murphy kanunları'' bu sene peşimizi bıraksın lütfen.
  • Daha fazla kahkaha, daha fazla neşe ve eğlence olsun ki hepimiz birer Sponge Bob kafası yaşayalım.
  • İnsanlara daha fazla ''umut'' ver. Çünkü hayat umut etmeye değer.
  • Yalnızlıktan ölen var lan. Bu yüzden binlerce insan AŞK deyü deyü ortalığı birbirine katıyor sevgili 2013. Doğru insan ve doğru zaman voltranı dahilinde insanların AŞK ı bulmasına yardımcı ol bir zahmet.
Gördüğün gibi o kadar iyi niyetli bir kızcağızım ki, hep insanlık için dileklerde bulundum. Ancak kendimi överek prim yapmaya çalıştığımı da düşünmeni istemem çünkü benim de diyeceklerim var. :)
*** Öncelikle Ağustos ayında bana AŞK'ı veren 2012'ye koskocaman bir teşekkür borcum var. Evet, onu bana verdiğin için sana sonsuz kez teşekkürler sevgili 2012... :)

Şimdi de ''Benden Bir Şeyler''... :)
  • Yeni yılın her bir gününde ailem, sevgilim ve arkadaşlarımla musmutlu anlar yaşamak istiyorum sevgili 2013. Bunu lütfen kabul et olur mu? Bir de bolca huzur denilen şeyden rica ediyorum. :)
  • ''Üniversite mezunu işsizler'' kategorisinden acilen çıkarılmamı rica ediyorum. :)
  • Yaşanmayı bekleyen çocuksu mutluluklarım, gerçekleşmesini istediğim hayallerim ve gidince mutlu olacağım yerler var benim... Tüm bunları sevdiğim adamla el ele yaşamak istiyorum. Çünkü her şey onu sevmekle başladı ve onunla tamamlandı...(kalp kalp kalp) :)
  • Biliyorum her şey güzel geçmeyecek. O kadar şanslı değilim elbette ama lütfen o anlarda bile bana sabır ve umut ver olur mu?

Daha fazla uzatıp canını sıkmak istemiyorum sevgili 2013. Ama dileklerimi kabul edersin değil mi? Söz veriyorum yılbaşı gecesi kırmızı iç çamaşırı kombiniyle totem yapmaya çalışan kezbanlardan olmayacağım. Söz veriyorum ki uslu bir kız olup...
Neyse çok uzattım. Seni şimdiden seviyorum biliyor musun? Sen de beni sev...





--------------------
Sevgili dudu yüzlü, bal dudaklı, elma yanaklı okuyucularım, gördüğünüz gibi elimden geleni yaptım. 2013 dileklerimizi takar mı bilemem ama hepinize şimdiden harika bir sene diliyorum. :)
--------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder