24 Eylül 2012 Pazartesi

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:11)


Merhaba daldan dala konmaktan zevk alan okuyucularım.
  • ''Daldan dala konarken zevk almak'' durumunu düşündün değil mi? O halde amacıma ulaştım sevgili okur.
  • Sanatçıların şu ''inandığım bir proje olursan neden olmasın?'' lafına hastayım. Projeye inanıp ne yapacaksın? Senin projen benim projemin önünde diz çöker, tövbe eder haberin var mı acaba sevgili sanatçı bozuntusu?
  • Hepimiz hayatında sabah sabah ''şimdi kalk ve etrafa gülümse. bugün harika bir gün olacak...hede hödö...'' şeklinde bir mesaj yazan ''kendini bilmezler'' kategorisinden arkadaşı vardır. İşte ben bu arkadaşı alıp karşıma ''senin bana o sabahın köründe mesaj yazan parmaklarını Hidroflorik asite batırıp parçalarını da o kemçük ağzına çiğnetirim lan apartman boşluğu!'' demek istiyorum. AMA DİYEMİYORUM YA LA! O MESAJI GÖRÜNCE CEVAP YAZAMIYORUM!
  • Peki tamam artık sakinim!
  • ''Yanlış numara'' ne kadar da ezik değil mi? Düşünsenize baştan kaybediyorsunuz. Varlığınızın hiçbir anlamı yok ve siz kosocaman bir yanlıştan ibaretsiniz. Allah kimseyi yanlış numara durumuna düşürmesin. Amin.
  • Geçen gün televizyon karşısında o kanal senin bu kanal benim dolaşırken bir adet sineğin saldırısına uğradım. Böyle bildiğin dayak yedim kendisinden sevgili okuyucu. Elimle böyle engel olmaya çalışıyorum, şerefsiz o kadar hırslı ki sanki elinden ekmeğini çalmışım gibi saldırdı. Rencide oldum...
  • ''Herkes gibi biriyim işte'' diyerek etrafa fake atanlar var aramızda. Bu kişiler dikkatli olsunlar çünkü hiç de öyle herkes gibi olduklarını düşünmüyorum ben.
  • Hayat zor valla ya. Şuan mesela elimde kolamla bilgisayar başında oturuyorum. Benim tabi tablet bilgisayarım neyin yok. Ben fakirim. Hayat zalım.
  • Hikayeyi anlatırken eprili bir sonla bitirmeye çalışan kişinin azmine hayranım. O nasıl bir zeka fışkırmasıysa artık olay örgüsünü öyle bir kuruyor ki, sonunda hatrı için gülmek durumunda kalıyorsunuz zaten.
  • Shaggy de bu ara ölmedi nedense...
  • Her cümlesinin sonuna '' :) '' koyan insanla '' ;) '' koyan insan için ağladım bugün.
  • Bu arada '' :) '' samimi, '' ;) '' ise çok sinsi gelir bana.
  • Pavlov'un yerinde olsam o köpeği bir kaşık suda boğardım sevdiceklerim. Şimdi milyonlarca insan Pavlov'u değil de köpeğini konuşuyor çünkü. Çevir bakalım yoldan birini, elinde fotoğrafla sor bakalım ''Bu kimdir hacı?'' diye... İmkanı yok kimse tanımaz adamı. Sonra işte bu Pavlov desen ne fayda? Adamın aklına hemen köpeği gelecek... Ne hazin...
  • Görüşmek üzere.
  • Yok lan bu çok ani oldu dimi? Yüzün düştü bak yapma böyle. Yerim ben seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder