10 Eylül 2012 Pazartesi

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:5)

BİR TATİLİN ANATOMİSİ


Yazımın şarkısı =)
Ben bu yaz bronzlaşmak,
Kendimle uzlaşmak,
Yer yer yozlaşmak,
Uzaklaşmak istiyorum.
***(cosmopolitan dergisi okuyan ve fazlasıyla dişisel olan blogger taklidim)***

Merhaba bebeytolarım.
Merhaba boş şezlonglarım.
12 gün gibi uzun bir aranın ardından ''neredeydin la kımıl zararlısı?!'' diyecek olursanız eğer, Marmariste tatildeydim cicişler.

İşte aklımda kalanlar...
  • Otobüsle şehirlerarası yolculuk yapmayalı çok olmuştu ve her koltuğun arkasında mini bir ekran gördüğüm an çocuklar gibi sevindim.
  • Dokunmatik ekranı sürekli donup kalan tek kişi olduğumu söylememe gerek var mı?
  • Mola verdiğimiz bir yerde tamı tamına 4 tane Starbucks denilen yerden vardı. Sanırım Starbuck'ın ilk kurulduğu yerde falan mola vermiş olmalıyız...
  • Bir de ''ehe ehe hadi gidip oralet isteyelim şunlardan'' veya ''starbucks'da da çaylar şirketten mi acaba?'' diye şaka yapmaya çalışan ergenler olmasaydı iyiydi!
  • Yol boyunca ''uzak yerlere giden morali bozuk genç'' taklidi yapıp hüzünlenmeye çalıştıysam da, beceremedim. İçten içe kendime espriler yapıp eğlendim.
  • Genç potansiyeli bu kadar yüksek olan koca otobüste önüme düşe düşe bebekli bir ablacık düşüverdi. Koltuklarını üstüme doğru yatırıp tüm yolculuğumu katlettiler.
  • Nihayet bilmem kaç yıldızlı olan tatil köyümüze vardıktan sonra anlamış oldum ki burada azınlık olan kesinlikle bizleriz! Olum koskoca tatil köyünde sadece 3 Türk aile olabilir mi ya? Hepsi mi Rus? Davay davay...
  • Tüm tatil boyunca alkolikliğin dibine vurdum.
  • Etrafta çok fazla sivrisinek ve arı vardı ve ben 2 adet arının acımasız saldırıcı sonucunda ayağımın değişik yerlerinden sokuldum. :(
  • Beni sokan arıların peşine sürüne sürüne düşüp taş atarak öldürdüğümü söylememe sanırım şaşırmazsınız değil mi?
  • Tatilim genel olarak deniz, şezlongda kitap okumak ve içki içmek voltranı içinde geçti. O yüzden fazla ayrıntı gelmiyor aklıma. Veya benim kafam hep güzeldi...
  • Çoğu zaman kendimi, kendi hiçliğimi ve yaptıklarımı düşünürken yakaladım kendimi...
  • Her neyse dudu yüzlülerim. Artık döndüm! ''Show must go on'' diyesim bile var ama susuyorum... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder