24 Ağustos 2012 Cuma

ÜŞÜYORUZ PLÜTO REYİZ


Merhaba senato üyeleri.
Bugün, Uluslararası Astronomi Birliği'nin aldığı kararla gezegenlikten afaroz edilen Pluton'un sene-i devriyesi...
En küçük gezegen olması mıydı acaba onu bu hallere sokan?
Diğer gezegenlerce ''çok parlak'' diye kıskanılması mıydı onu aramızdan alıp götüren?
Yoksa Charon adı verilen uydusuyla arasında gelişen duygusal bağ dillere düştü diye mi gurbete atılmıştı?
İç yapısında metan bulunmasından dolayı dünya'ya benzediği için mi kem gözlere gelmişti?
Güneşe olan 5900 km. uzaklığı mı yoksa onu bu hale getirmişti?
Bilemiyorum...
Aradan 6 yıl geçmesine rağmen, hala bu hazin olay tüm gizemini korumakta.
Ama ben bu acı günü hiç unutmadım sevgili dudu yüzlülerim.
Siz de unutmayın...
Yüreğinizin yörüngesinden Plüton'u ayırmayın...


2 yorum:

  1. Yazdıklarını okuyunca gülümsüyorum.

    İşte bu yüzden karar verdim. Artık kendimi kötü hissettiğim zaman hemen senin bloguna geleceğim...

    :)
    Öpüldün

    YanıtlaSil
  2. Bu ne güzel yorum böyle? =)
    Gerçekten beğenmene çok sevindim Pembe Deniz. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil