29 Ağustos 2012 Çarşamba

AŞKSAL ŞEYLER...


Merhaba ağzıyla kuş tutabilme potansiyeli olan okuyucularım.
İlişki uzmanı falan değilim elbette ama aşk hakkında doğru olduğunu düşündüğüm bir kaç düşüncem var...
  • Eğer bir gün yanlışlıkla cennete falan gidersem ilk olarak kudurmuş bir şekilde elma ağacını arıycam! Çünkü her şey o ağacın elmaları yüzünden oldu!
  • X: 3 nokta nedir ki?  Y: Bence insanların bitirmeyi beceremedikleri boş cümlelerinin maskesinden başka bir şey değil.  X: Seni seviyorum demekmiş de diyorlar ama?  Y: İşte ''O'' dediğin cümleye en çok ünlem yakışır!Ünlem koy ki orda kalakalsın,daha da hareket edemesin bir yere! (bu da böyle bir anımdır işte...)
  • X: Eskisi gibi olsun, hani böyle ilk başlardaki gibi.  Y: Hiçbir şey eskisi gibi olmasın. Eğer olacaksa daha önce hiç olmadığı gibi olsun.  X: İşte bunu sevdim :) (''yeniden başlamak'' temalı bir aşk örneği okudunuz.)
  • Adam gözlerinin içine bakarak “seni seviyorum” dediğinde bile üstlenmez, “beni mi?” diye sorarsa eğer, evet o kız ''gerçekten'' yanlızdır...  (bu da böyle bir anımdır işte...)
  • Aşk yazılmaz bu arada... Aşk anlatılmaz da... Aşk sadece hissedilir.
  • Aşk monotonluklardan hoşlanmaz, sorumluluklardan usanır, saygısızlıklardan hazzetmez, gerçeklerden nefret eder ve bu yüzden erken ölür...
  • X: Beni anlıyo musun?  Y: Valla anlıyorum ama konuşamıyorum. (anlaşamayan bir çifti okudunuz,iyi seyirler efenim)
  • Zaman herşeyin ilacıdır derler ya hani, işte o koskocaman bir yalan. Çünkü bazen herşeyin ilacı zaman değil de sadece bir insan olabilir... (alıntı!)
  • Sanırım bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder