4 Temmuz 2012 Çarşamba

''GÜZEL KADIN KİMDİR?'' SORUSUNUN CEVABI



...Sonra vay efendim ben neden cesedi denize atarlarken yardım etmemişim...
Aaa? Pardon.
Merhaba uğruna dağları deldiğim okuyucularım.
Naber?
Beni sorarsan eğer, seks otobüsünden kovulan zenci gibiyim. Sahip olduklarımdan dolayı gururlu, fakat bir parça üzgün...

Orda burda ''Güzel Kadın Kimdir?'' tarzında tartışmalar duyuyorum. Çok kızıyorum lan. Oysa ki cenabul rabbimin yarattığı her canlı...ajshsgahas =))
Yok öyle bir şey sevgili tatlı su yosunlarım. Öyle hepimiz güzel veya yakışıklı falan değiliz. Mükemmel de değiliz. Ama işte solucana akıl verip dibini başını oynatan rabbim, bir takım insanları yaratırken biraz fazla uğraşıvermiş. Boş bir anında yaratmış işte onları. Hobi niyetine yani...

 Bakınız onlardan ikisini gösterdim. Sonra vay efendim niye iki laf edip kaçıyorsun demeyin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder