27 Temmuz 2012 Cuma

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:7)


Merhaba zincirlerinden başka kaybedecek şeyi olmayan okuyucularım.
  • Bugün fütursuzca malikanemde dolanırken aklıma Maya'lar geldi. 20.12.2012 de biten bir takvim yaptılar diye bir havalanmalar, bir ne oldum delisi olmalar, ne bileyim böyle bir felaket tellalı olmacalar... Hayır yani olayın gerçekten inanılası bir yanı varsa eğer neden takvimin altına not düşmediler? Neden ''bakın hafızlar bu son günde kıyamet kopacak, ona göre'' falan demediler? Bizi neden merakta bıraktılar? Şimdi kemikleri bile toz oldu bu milletin ama biz hala onların derdindeyiz... Zalımsın be dünya.
  • ''Esefle kınamak'' diye bir şey var biliyorsunuz. Bu lafı her duyduğumda aklıma şöyle bir sahne geliyor: ''Alo? Esef nasılsın? Bizim bir kınama işi vardı da ne zaman yapalım onu ciğerim?''
  • Eğer Pinokyo Türkiye'de yaşasaydı, sırf nazar değmesin diye 3 kere vurduğumuz tahtalar yüzünden bizden nefret edebilirdi. Sonuçta kimse sabah akşam tıklatılmaktan hoşlanmaz değil mi?
  • Kulaklık, gözlük, eldiven vb. kelimelerin ne kadar da kolaycılık sonucunda bulunduğunun farkında mısınız? ''Abi bak şimdi bi şey icat ettim. Kulağa takınca müzik dinliyorsun. Ne koyalım bunun adını?'' diye soruyor biri diyelim... Bu soruya cevap veren kişi ne kendini bilmez, ne kolaycı bir adammış ya! Bana sorsalar mesela ''bunun adını ibiş koyun hafızlar'' der, yepyeni bir çığır açardım.
  • İngiliz kraliçesi 80 yaşına gelmiş, hala ''God, save the queen'' diyor İngilizler. Yahu korumuş koruyacağı kadar, daha ne yapsın?
  • Yalnız kalmak değil belki ama, yalnız hissetmek kötü be...
  • Hep böyle komikler yapacak değilim ya! Kaçmış bir külotlu çorap hüznü içindeyim, ne yapayım?
  • Babasıyla bir an göz göze gelip onaylayan bakışı aldıktan sonra, ayran yerine kola isteyen çocuk samimidir.
  • Geçen gün yattığım yerden üzüm yiyorum, hemen annemin hışmışan uğradım. İçimdeki Roma İmparatoru böylece öldü...
  • Ezanın okunmasına yakın bizim iftar sofrasına bi kamera yerleştirin ve görün asıl "hunger games" filmini biz o zaman çekiyoruz işte.
  • Ben pikniğe giderken çatalları almayı unutucam ve annem gülümseyerek solo reklamındaki gibi peçete çıkaracak öyle mi? Terlik manyağı yapar valla!
  • + Bu yaz neler yaptığını biliyorum. -Napıyorum lan it.televizyon izlemekten başka ne varmış yaptığım? (başlamadan biten gerilim filmim)
  • Bu yazıda bitti.

2 yorum:

  1. Bitince üzüldüğüm yazılardan oldu :(

    Okuyordum ne güzel neden bitti dedim kendi kendime.

    Kalemini,, ayy pardon klavyeni konuşturmuşsun yine.

    Sağol gecenin bii vakti çok keyifli bir yazı okudum

    YanıtlaSil
  2. Pembe Deniz yorumun için çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil