24 Haziran 2012 Pazar

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:3)


Merhaba sıcaktan beyinleri akmış okuyucularım.
Nasılsınız?
Beni sorarsan -ki sorduğun da yok!- erimiş bir dondurma kadar sıkıcı ve bunaltıcıyım.

  • Hz. Musa’nın Kızıl denizi ikiye yardırıverdiği efsane düzenli aralıklarla aklıma gelen ender şeylerden biridir. Olayın muzicevi ve dini yanı bir yana, ben burada Firavun’a takmış durumdayım. Adam asasıyla koskoca denizi ikiye yardırıyor ama sen hala peşinden gidiyorsun yani öyle mi? Sen ne cevval, ne cesur bir firavunmuşsun be… İnsan bir şaşırır önce değil mi? ”Lan olum adam denizi ikiye yardı. Buna bulaşmamak lazım.” falan demen gerekir. İlla bir aksiyon, illa bir Rambo olma hevesi…
  • Japon bayrağı'nı biliyorsunuzudur. Bembeyaz bir zemin ve tam ortasında da kırmızı bir yuvarlak var. O kadar manasız görünüyor ki gözüme, Japonlar böyle bunu şans eseri bulmuşlar gibi hissediyorum. Eğer Japonları Koruma ve Yaşatma Derneği'nin hışmına uğramıycaksam, Japon bayrağı'nın çok baştan savma olduğunu düşünmekte özgürüm değil mi? Yok eğer Japon sevicileri bana zorla harakiri yaptıracaklarsa tası tarağı toplar, giderim bu diyarlardan sevgili okuyucu.
  • Bu arada havalar çok sıcak. Beyin nöronlarımdaki sinapsis boşlukların yavaş yavaş genleşerek vücudumda bulunan saçmalamadan sorumlu hormonlarımı fazlasıyla çalıştırdığına inanıyorum.
  • Bloğumu çıplakken okumak serbest sevgili bal dudaklılar. İşte ben böylesine iyi niyetli biriyim. Sıkmayın kendinizi.
  • Geçen akşam Selena Gomez'e göz dağı vermek amacıyla Twitter'dan ''kızım bak senin o götünü kim kaldırdı bilmem ama ben fena indiricem. Ayağnı denk al!'' yazdım. Umarım ciddiye almıştır ırıspı!
  • ” Bir ilişki nasıl yürür? Nasıl coşar? Nasıl koşar ve akabinde nasıl biter? ” isimli konferansıma hepiniz davetlisiniz.
  • O zaman ben gidiyim şimdilik. Bir dahakine bana beklerim. Çay falan içeriz sevgili okuyucu.

6 yorum:

  1. nasıllım? seninde dediğin gibi sıcaktan uyuşmuş durumdayım:)

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  2. ben de bir ilişki başlamadan nasıl biter konusunda mastır yaptım :P başlayamama sorunum var amk.

    YanıtlaSil
  3. hahah :)) sorun bizde bence supercellma :)

    YanıtlaSil
  4. bende bi ilişkinin içine nasıl sıçılır? konusunda uzmanım.

    * bide şu yorum doğrulama şeysini kaldır yahu.

    YanıtlaSil
  5. Ahu merhaba =)
    Mystic yorum denetimini kaldırdım :) Bence hepimiz ''bir ilişkinin içine nasıl sıçılır?'' isimli bir konferans vermeliyiz :)

    YanıtlaSil