19 Mayıs 2012 Cumartesi

BUGÜN 19 MAYIS...




19 Mayıs törenleri üzerinde yapılan iğrenç düzenlemelerden ve bu kutlamalara ''sıkıcı'' sıfatını yakıştıran tüm zihniyet yoksunlarına inat, 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

İlkokul ve lise dönemimde yapılan milli bayram kutlamalarını hatırlıyorum son zamanlarda. Sabah erkenden kalkıp stada gitmeler, eve bayrak asmalar... Şimdi neden yok? Neden artık bayram sabahları sokaklar bu kadar suskun? Liselerin bando takımlarına ne oldu? Şimdi tüm bunlar neredeler?

''Kafamda deli sorular'' diye bir an iğrençleşesim geldi ama neyse... :)

Bir yerlerde halen düşünen, düşündüklerini yazmaktan kaçınmayan birilerinin varlığını biliyor olmak güzel be sevgili okuyucu... Ben biliyorum, var böyle insanlar. Seviyorum hepsini. Düşünen her bireyi seviyorum ben.

Bu kısa ve öz yazımı Taner ÖZLÜ'den ufak bir alıntı yaparak bitiriyorum...

''Şunu öğrenmelisin : Sen hiç bir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur.''

1 yorum: